Välkommen till min nya blogg!

Hej alla läsare!

Det här är min första blogg jag har så ni läsare får inte ha så stora krav på mig att den ska vara bra. Fast saken är att jag kommer själv att bli förvånad ifall jag har mera än 2 st läsare i månaden.

Jag tycker personligen att det är konstigt att jag skaffat en blogg. Det är inte likt mig att sitta och skriva och berätta vad jag gjort under dagarna men jag ska göra mitt bästa för att ni ska tycka det är roligt att kolla in min blogg.
Allt började med att jag pratade med min syster i telefonen tidigare idag och hux flux fick jag för mig att jag skulle skaffa mig en blogg. Så nu är det upp till bevis att jag ska hålla sidan uppdaterad, men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att uppdatera den varje dag.
Nej, nu har jag inte tid för att sitta och skriva mera. Jag återkommer med nya händelser inom en snar framtid!

Baj baj!!

Kommentarer
Postat av: syster

tack tack

2009-03-19 @ 18:08:00
URL: http://annanhanna.blogg.se/
Postat av: syster

bäst du skriver lite här då för ja lägger in din blogg som länk på min blogg nu då

2009-03-19 @ 18:08:48
URL: http://annanhanna.blogg.se/
Postat av: lillsyster

hej, vad kul att du blir en utav oss syskon bloggare!

2009-03-19 @ 21:29:22
Postat av: totte

jonny boy vill få ut sitt namn till omvärlden med hjälp av bloggen ;)

2009-03-19 @ 22:52:46
URL: http://regii.blogg.se/
Postat av: mamma

Fint min son, fortsätt att blogga så mamma vet vad du sysslar med....puss

2009-03-20 @ 15:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0