Jag lever!

Nu äntligen har peppe fixat sitt internet igen så jag kan komma hit och uppdatera min blogg när det går för sig. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja men jag kan säga att det har inte hänt så värst mycket i mitt liv. Jag har ett ganska simpelt och tråkigt liv måste jag oxå säga, men det är inte vad jag ska skriva om i min blogg nu för då kommer min blogg vara lika intressant som grekisk litteratur. Och alla som tycker om det kan jag hänvisa till någon annan bloggsida. Allt som hänt i mitt liv är att peppe och jag har för mestadels varit hemma hos han och gjort ungefär typ ingen nytta alls. Brb

Kommentarer
Postat av: simone

vilket värdelöst innlägg jonny :D

2009-04-02 @ 22:41:04
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Postat av: Storasyster

tycker det går lite trögt här.

kanske du jobbar så mycket så du inte har tid, eller så har du vuxit ihop med soffan

2009-04-07 @ 22:58:50
URL: http://annanhanna.blogg.se/
Postat av: Jag

De är så roligt att skriva blogg när man bara får klagomål från alla

2009-04-08 @ 02:18:52
Postat av: manda

stackare!

2009-04-08 @ 13:36:10
Postat av: saruska

halllå i stugan! ingen som vattnat här på länge, är lite dött!

2009-04-24 @ 14:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0