Hemåt färden!

Idag (lördag) ska jag åka hem till tråkiga fula insest bollnäs. Man kan säga vad man vill om bollnäs men där kommer man ingen vart i livet har jag märkt. Jag ser bollnäs som en växellåda fast med en växel och de är backen!
Nej nu ska jag inte sitta och snacka skit om bollnäs för då kommer jag aldrig komma ifrån datorn.

Just nu sitter jag och försöker motivera mig till att sitta på bussen i hela 3 timmar och 20 minuter. Den tiden skulle jag gärna lagt på något annat som tex att diska , hänga tvätten plocka bär kanske? Jag tror att när jag kommit på bussen kommer det att bli mycket enklare och tiden kommer nog gå ganska fort ändå får man hoppas på.
Några direkta planer inför kvällen har jag inte men jag antar att det blir nog en ganska lugn kväll.
Det kan vara ganska skönt att få komma hem och bara ta det lugnt efter att man suttit i en buss i ca 3 timmar.

Undra om man ska ta och slita sig lite från datorn ett tag och fixa det sista inför resan. Det kan vara värt för jag ska både packa, duscha, äta ja och massor av saker som tar sin lilla stund. Måste bara tillägga att jag är bra avis på min syster, E som han kallas och loke. Dom sitter på ett flyga på väg ner till gran canaria för en liten blixt semester, de är dom värda!

Återkommer!

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: 11111

111,.,111.,.,.111

2009-03-22 @ 20:42:00
Postat av: totte

haha, skön du e mannen.. ja du kan ju gå o plocka lite bär ist så blir du glá. mors lilla olle, tagga ner till sthlm snart igen!

2009-03-23 @ 12:29:30
URL: http://regii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0