Ännu en dag i bålsta

Det vart att jag stannade i bålsta ännu en dag. Det var meningen från hela början att jag bara skulle stanna i bålsta förra helgen men det vart lite mera än jag trodde. Men jag måste faktiskt erkänna att det var hur värt som helst att stanna här. Jag har haft det jätte bra här. Jag har både träffa mina små syskon och den äldre systern med sin otroligt söta son Loke! Jag måste vara lyckligt lottad som får vara morbror till en sån liten plutt.

Nedräkning har börjat tills jag ska åka hem, det lutar åt att jag åker hem i morgon. Men jag kommer tillbaks till bålsta inom en framtid det kan jag lova! Jag har min bästa vän här så det finns mer än en miljon anledningar till varför jag vill tillbaks hit igen.

Mera än så här kan jag inte skriva för det har inte gått så lång tid av dagen ännu. Det ända jag vet vad jag ska göra idag är att totte ska ringa mig snart tycker jag men man vet aldrig med han för de är en av dom större sömntutorna jag känner faktiskt men inge illa om han. Det är en grymt härlig kille, som har en personlighet som få personer har.
Nej nu måste jag hitta på något innan rumpan somnar på mig!


Hejhå!!




Sötare kan man inte bli! =)

Vad förvånad man ska se ut då =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0